×

London Fashion Weekend Event Photostory

Jestem bardzo podekscytowana tym czym mogę się z Wami podzielić!
Byłam częścią fantastycznego London Fashion Weekendu w zeszłym tygodniu i chociaż bilety były już sprzedane on-line zaryzykowałam pojechać i spróbować kupić wejściówkę na miejscu.
Nie mogłam przegapić przecież okazji by zobaczyć prawdziwy wybieg i mieć szansę na zakup ubrań i akcesoriów z wyprzedażowego showroomu.
Liczba biletów była ograniczona ale udało mi się zakupić ostatnią wejściówkę na pokaz Trendów o 19:00.
Wstęp upoważniał do 3 godzinnej wizyty w showroomach Saatchi Gallery.
Kupiłam sobie dwie rzeczy, burgundowy czy też winny top z 'Not Fully Dressed' za 20 funtów oraz kaftan z 'Little White Lies'w takiej samej cenie. Była to prawdziwa okazja jak na ceny showroomów.
Po zwiedzeniu dwu pięter designerskich ubrań i akcesoriów wybrałam się na zakupy w pobliskich sklepach oraz obiad.
Miałam szczęście trafić na wyprzedaż sklepu Banana Republic, który oferował dodatkowy upust 40% od przecenionego towaru i zakupić kilka rzeczy :) lubię takie wyprzedaże!
Na pokazie mody Trendy poznałam blogerkę z www.safynaz.com, która pisze głównie o torebkach i butach. Wymieniłyśmy się kontaktami i wkrótce znowu się spotykamy na imprezie Stylistów w Londynie tu.
Usiądźcie wygodnie gdyż będzie dziś dużo zdjęć. Zapraszam do galerii.


I'm so excited as I've something to share with you.
I was part of the fantastic London Fashion Weekend last week in London and although all tickets were already sold on-line I risked going there anyway. I couldn't miss such an opportunity to see the real catwalk and have a chance to buy items at the discounted rate from the showroom!
Tickets were limited and available from outside Saatchi Gallery and I was lucky to purchase the last entry into Trends Catwalk at 7.00 P.M. start.
Entry ticked entitles me to 3 hrs access to showrooms.
I bought two items, one burgundy or wine colour top I showed you here recently from 'Not fully dressed' brand and kaftan from 'Little White Lies'.
Both items were 20 pounds each so real bargain at the showroom!
After I managed to visit all 2 floors of designers clothes and accessories I went out for dinner and shopping nearby.
I was lucky to buy few items at Banana Republic as they started 40% sale on everything already on sale, what a bargain!
At the Trends Catwalk I met another blogger http://www.safynaz.com/ who is mostly interested in shoes and bags! We exchanged contacts and were meeting again soon at Stylist Live London here!!!
Get ready as the post is lengthy and you'll need time to watch the gallery.

Photos: myself by iPhone6
Location:

Saatchi Gallery

Follow me on: 






Showrooms



Vibrant colours of leather jackets and coats are very much on trend this season!


Fur is another trendy piece of wardrobe this autumn








 love these boots!



Stunnig dress!









Lovely dress by Moschino


in new Michael Kors sunnies






Those Victoria Beckham jeans were on sale from 180 to 60 pounds!


























Love the orange colour of this coat!

bag <3








Fabulous heels!






Time for a break - food!



me and Safy Cisse http://www.safynaz.com/

me and one of the bloggers

11 komentarzy:

  1. Świetne, bardzo inspirujące zdjęcia. Zazdroszczę możliwości bycia w takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna impreza i fotorelacja. Patrząc na te fotki, to tak jakby prawie tam być. Liczę że kolejną taką imprezę też nam tak opowiesz Irmina P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę, ja nie miałam takiej możliwości aby wejść na Fashion Week w Paryżu, może dlatego, że to był pokaz od houte couture. Zakupy Twoje bardzo mi się podobają, ale mnie jeszcze kilka perełek w oczy wpadło, futra cudne, mam nadzieję, że sztuczne, różowy golfik z warkoczem, biżuteria, ...Wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wydarzenie, ryzykowalam jadac tam bez biletow, ale na szczescie udalo mi sie wejsc! Na pokazach i na showroomach bylo mnostwo ludzi, ze momentami nie bylo jak przejsc i sie przecisnac. Zaluje tylko ze nie jezdzilam dotychczas, ale obiecalam sobie, ze teraz bede uczestniczyc w tym wydarzeniu przynajmniej raz w roku! Kolejny London Fashion Weekend juz w lutym! Ale Londyn to rowniez inne podobne imprezy i juz za dwa tygodnie pojawie sie na Stylist Live London! Zrobie oczywiscie kolejna fotorelacje, takze nie moze Was zabraknac na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA !!! Zazdroszczę kochana, oszalałabym tam :D musiałabym miećtonę kasy, bo chyba wyszłabym z płaczem, gdybym nie mogła kupić większości <3 wszystko cudne, az miło nacieszyć oko <3 Super, ze tak zaryzykowałaś i pojechałas w ciemno !!! Super pomysł i jak widaćoplaciło się, pięknie wyglądasz w tej bordowej tunice !!! Cudnie <3

    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Joanna! Opłaciło się pojechać a jakże i jeszcze udało mi się kupić kilka rzeczy po okazyjnych cenach - no wprost raj dla zakupomaniaków :) Poznałam też kilka fajnych osób, wymieniłam z nimi kontakty, impreza wprost stworzona do zawierania nowych znajomości i pełna wrażeń! Mam też kilka filmików, które bardzo chciałabym Wam pokazać, niedługo ukażą się na blogu x

    OdpowiedzUsuń
  7. Great event, great shows, great company. Need I say more! Love this blog! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pisałam już na Twoim fb - ja bym zbankrutowała! Wcale nie chodzi o to, że jest drogo, ale że nie potrafiłabym się oprzeć i kupiła bym pewnie tyle na ile bym miała. Fotki fajne i zestawienie też! Widzę, że trendy o których pisałam nie różnią się bardzo od tych, które zaoferowałaś w Londynie ;)
    Musiała być tam świetna atmosfera!?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super relacja! Piękne rzeczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Adriana do odważnych świat należy!:)nie miałam okazji być jeszcze na takim evencie ale po Twojej fotorelacji zamierzam to zmienić! Tutaj mocno zauważalny jest zoom na detal - torebki skradły moje serce, pzdr:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Adriana Style , Blogger